Felicia

...

Kategori: Allmänt

Jag vet inte hur välkänd min syn på religion är.
Det är väl mer eller mindre så att jag tycker att religösa människor är korkade som inte ifrågasätter och kanske är jag lite avundsjuk på folk som kan vara troende, då jag alltid gillar naiva människor.
Jag tror på det goda i människor, men kan inte för mitt liv fatta hur man kan förneka evolution och så vidare.

Hur som helst, idag ville någon människa bli kompis på ansiktsboken.
Min första hint att det här kanske inte var bästa kompisen i min framtid var Johns "Likes and interests"




Just saying...

Fast helt ärligt, något som slår religiösa människor i min bok är människor som inte är religösa och som säger att dom hatar religion. Sen när man frågar vad dom egentligen vet om det så vet dom inget alls.
Jag kan säga att jag har gjort ett bra försök till att läsa både bibeln och koranen... I hopp om att få större förståelse för dessa religioner. Men ja, som sagt... det är inte min kopp te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: